fredag den 13. januar 2012

Træning 12. januar 2012

Morgen

Fysisk: kl. 04.45, 7 km (Varighedsløb)

Generelt: Dagens første pas blev løbet meget tidlig her til morgen, de 7 km blev løbet stille og roligt i skejby/vejlby og omegn, vejret umulig gjorde at løbe bare en lille smugle hurtigt da det blæste fuldstændig sindsygt.... men det passede mig nu fint efter en hård uge indtil videre samt en håndbold kamp onsdag aften som sad i benene.

Aften

Fysisk: kl. 22.00, 18 km (Varighedsløb)

Generelt: Blev løbet efter en lang arbejdsdag på 15 timer, selvf'ølgelig på fængslets bånd da jeg skulle overnatte her nede. skulle efterplanen kun løbe 10 km, men da jeg følte mig ok løbende dog tung i benene - fortsatte jeg yderelig 8 km for, at sætte lidt i banken inden weekenden, så det blev til 18 km, som blev løbet med 14,5 kmt minus 2,5 km som blev løbet med 16 kmt. i alt 25 km på dagen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar