tirsdag den 31. januar 2012

Træning 31. januar 2012

Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.30, 14 km (Varighedsløb inkl. 10 x bakkesprint)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil eftermiddag, i det frosne, mega kolde men smukke vejr.... jeg løb en tur ind til Riiskov hvor jeg havde planlagt at løbe 10 x bakkesprinter på djævlebakken... denne var dog sne og isbelagt så løb dem i stedet for på en lidt kortere men godt saltet asfaldt bakke, i den anden ende af skoven. spurterne gik rigtig godt og jeg havde fokus på godt afsæt og højt knæløft. efter disse fortsatte jeg turen i mit varigheds tempo... i alt blev turen på 14 km inden jeg returnerede til hjemmet i skejby. fin fin træning hvor kroppen og helbredet var i klar bedring... er faktisk næsten helt rask igen .-)

Aften

Fysisk: kl. 18.45, 6 km (Varighedsløb)

Generelt: Aftenens pas blev løbet efter et par timers hvile, en lille kort tur i skejby og omegn løb en lille halvtimes tid uden ur, løb med omkring 4.15 m/km så altså ca. 6 km blev det til... i alt 20 gode kilometer på dagen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar