søndag den 22. januar 2012

Træning 22. januar 2012

Fysisk: kl. 17.00, 23 km (Varighedsløb)
Generelt: Ugens sidste pas blev løbet her sidst på eftermiddagen, et par timer efter, at jeg havde spillet en lille håndbold kamp. De 23 km blev løbet med et snit på 4.08 m/km. fin og rolig tur, som bragte ugens samlede mængde op på 170, hvilket må være godkendt eftersom jeg sigtede på et sted mellem 170 -180 km. herudover missede jeg et træningspas fredag morgen da jeg sov over, så er fint tilfreds både med mængde og kvalitet i denne uge.
Passet i dag afsluttede ligeledes min mængde vintertræning, næste uge stå på FERIE!!!!! regne ikke med at løbe det vilde - men bare få restitueret igennem og løbet lidt lystbetonet.... herudover vil jeg bruge ugen på at trænings planlægge, så jeg er klar til at tage hul på en mere specifik marathon træning i næste uge, fremmod Hamburg marathon sidst i april. For lige at runde vitnertræningen af med et par ord.... så kan jeg sige at den er forløbet stort set planmæssigt og bortset fra nogle dage i julen er jeg kommet skadesfrit igennem - påtrods af jeg virkelig har presset mig selv rent mængde mæssigt. Håber virkelig at den enorme udholdenhed/robusthed jeg har fået opbygget igennem den hård mængde træning, har skabt en god bund for at tage hul på intervaller/bakkeløb/bakkesprinter mm. her det næste stykke tid.... Så jeg kan få noget speed tilbage i stængerne uden at blive skadet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar