mandag den 9. januar 2012

Træning 9. januar 2012

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 12 km (varighedsløb)
Generelt: træningen blev løbet efter jeg havde fået fri fra nattevagt, de 12 km blev alle løbet med 14,5 kmt. en fin morgentur på bånd.

Aften
Fysisk: Kl. 18.30, 30 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hertil aften, inden jeg skulle på arbejde, de 30 km blev ligesom i morges løbet med 14,5 kmt. turen gik ganske fint og der var ikke så meget at bemærke til den. Sammenlagt har dagen budt på 42 km... så altså en lille bette marathon, godt nok delt i 2 :-) Har jo plan om ny mængde rekord denne uge og sigter efter de 200 km, så med dagens træning er jeg altså rigtig godt på vej..... men tror jeg får en hård dag i morgen hvor jeg også planlægger i omegnen af de 40 km. Men generelt en fin trænings i dag!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar