onsdag den 4. januar 2012

Træning 4. januar 2011

Eftermiddag
Fysisk: kl. 15.30, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens træning blev løbet på bånd, løb de 17 km med 14,5 kmt - ikke det vilde at berette om i dag - fin træning.

Aften
Fysisk: kl. 21.30, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Tjaaa havde egentlig postet dagens træning her på bloggen tidligere i dag, men efter jeg kom hjem fra håndbold træning kl. 21.15, følte jeg mig faktisk overraskende frisk på trods af det ind til videre hård dags program med 17 km og halvanden times håndbold. men besluttede mig for at jogge en rolig ti'er i pis regnvejr, udelukkende med henblik på at give mig selv et par "nemme" dage resten af ugen, hvor jeg skal jobbe og spille håndbold kamp, herudover giver det mig også en mulighed for at være en lille bitte smugle mere frisk til næste uge hvor jeg sigter efter de 200.... Aften træningen gik ganske fint joggede stille og roligt og ca med 14 kmt. i alt 27 km på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar