onsdag den 11. januar 2012

Træning d 11. januar 2012

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur blev løbet efter nattevagt og på fængslets bånd, da jeg skulle spille håndbold kamp her til aften, valgte jeg at løbe lidt længere her til morgen, så jeg kunne løbe en "kort" tur til eftermiddag. de 16 km blev alle løbet med 14,5 kmt - fin morgentur uden de store problemer.

Eftermiddag
Fysisk: kl. 15.00, 12 km (Rolig varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet efter jeg var stået op, var bestemt ikke særlig oplagt og turen skulle vist bare overståes. jeg luntede en rolig tur ned omkring Egå engsø, vejret var faktisk rigtig dejligt, så lidt en skam jeg ikke havde overskud til bare at give den lidt gas. da jeg var noget halvvejs rundt om søen mødte jeg lige selveste Steen Guldberg (en kollega og en knejt jeg er voksede op med i min barndomsby), da turen alligevel var lort satte jeg tempoet ned og fulgtes med ham et par kilometer, hvilket nu var meget hyggeligt. turen varede ialt 57 min, så har nok løbet med et snit på omkring 13 kmt. ikke prangende men kilometerne blev logget og dagen har i alt budt på 28, hvilket dags snittet iøvrigt skal ligge på, hvis man skal bryde grænsen på 200 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar