søndag den 15. januar 2012

træning 15. januar 2012

Fysisk: Kl. 16.30, 18 km (3 x 2 km tærskel intervaller)
Generelt: Ugens sidste pas som skulle bringe mig på de 200.... jeg var meget meget bedre løbende i dag end i går, så besluttede da jeg kom i gang, at løbe lidt lette tærskel intervaller. efter 7 km "opvarmning" løb jeg 3 x 2 km tærskel intervaller med 2 min rolig løb imellem. intervallerne blev alle løbet med 3.30 m/km i snit. afjoggede til sidst med ca 4.15 m/km. Fint fint træningspas i dag.
Uge update: Ugen var planlagt til at skulle være ugen hvor jeg knækkede den magiske grænse på 200 uge kilometer, så havde på forhånd gået lidt på kompromise og besluttet at skrue ned for tempoet i løbet af ugen, for ikke at kører mig selv helt i smader.... det blev dog til lidt tempo træning både fredag og idag søndag.... ellers har ugen budt på en helt masse varigheds løb. De 201 km, som ugen har budt på har været fordelt på 12 træningspas. Selvom det langt hen af vejen er gået rigtig rigtig godt med den store mængde og benene pt har det ganske fint - så har det virkelig været hårdt til tider.... kan konstatere at hvis man skal løbe så langt om ugen er det mindst lige så vigtigt at havde tid til at restituere ordentlig - hvilket jeg ikke har haft da jeg har arbejdet ca 50 timer og spillet 2 håndbold kampe ved siden af. så har på mange af trænings passende følt mig lidt uoplagt. Havde godt nok planlagt endnu en 200 km uge, men har besluttet at skrue lidt ned og nøjes med 170 - 180 km. Men påtrods af det har været hårdt og jeg tiltider har følt mig uoplagt - så kan jeg vel ikke andet end være mere end tilfreds med ugen.... 201 km er det blevet til, jeg er kommet skadesfri igennem, har løbet et par gode tempo pas, benene har det fint og jeg kan nu kalde mig selv for medlem af "klub200".... NICE!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar