lørdag den 7. januar 2012

Træning 7. Januar 2011

Fysisk: kl. 15.30, 15 km (10 km hård tempo tur)
Generelt: Dagens træning blev løbet på bånd her til eftermiddag.... jeg havde planlagt en 10 km tempo tur, men havde ikke drømt om jeg skulle ende med at give den så meget gas i dag som jeg gjorde, og specielt ikke efter de sidste par dage, hvor jeg har følt mig lidt uoplagt.
Men efter at have opvarmet 2 km med 15 kmt kunne jeg mærke, at der virkelig var noget at give af i dag - så valgte at give den fuld gas på den 10 km tempo tur..... lagde godt nok lidt konservativt ud med et snit på 16,5 kmt men begyndte hurtigt, at skrue op for tempoet.... endte med at logge de 10 km på 34.30.... så det var sku faktisk rigtig meget iorden!!! faktisk kun 15 sekunder langsommere end min pr på distancen fra sidste forår, og så endda uden at have trænet interval siden september månede. følte mig faktisk slet ikke presset sååånnnn rigtig på noget tidspunkt - så kunne nok godt have løbet hurtigere :-) Den forholdsvis store mængde jeg har haft de seneste 8 uger - begynder åbenbart at give lidt pote..... Nice!!!! i alt 15 km på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar