mandag den 30. januar 2012

Træning 30. januar 2012

Fysisk: kl. 22.30, 20 km (varighedsløb)
Generelt: Så blev der taget hul på den specifikke marathon periode.... først vil jeg lige forklar de sidste par dages fravær herfra bloggen. Fredag i løbet af dagen blev jeg ramt af en mindre baktusse, som satte sig lige på halsen - og i skrivende stund sidder den der stadig, så er ikke helt på toppen. grundet dette sprang jeg over den planlagte konkurrence jeg ellers havde tilmeldt mig i søndags, men gjord vist ikke det store da det jo var frygtelig løbevejr ;-) Dagens træning bød på 20 km varighedsløb - og gudskelov ikke noget tempo løb :-) for det tror jeg ikke helbredet ville have syntes om.... de 20 km blev løbet med et snit på 4.00 m/km... det gik faktisk rigtig godt og følte mig let løbende, hvilket nok er grundet de mange "fri dage" jeg har haft, kunne dog godt mærke pulsen var lidt højere end normalt... det gik dog og træning var faktisk ganske god taget alt i betragtning. håber jeg kan holde til dobbelt pas og bakkesprinter i morgen..... så jeg kan prøve nogeet andet end det dersens varighedsløb ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar