søndag den 1. januar 2012

træning 1. januar 2012

Fysisk: kl. 18.30, 30 km på dagen (Lang udholdenhed)
Generelt: Dagens Træning og årets første bød på 30 km tømmermænds løb, de 30 km blev løbet med et snit på 4.08 m/km. Fin fin træning som gik rigtig godt - det var i hvert fald ikke energi kroppen manglede efter igår - tror jeg kunne have fortsat 10 timer i dag. Dagens træning afsluttede ligeledes ugen, som har resulteret i en ny mængde rekord.... 180 km, det er sku ikke så dårligt..... jeg nærmer mig med hastige skridt de 200 :-) Næste uge byder på 140 km "restitutions uge", hvorefter jeg vil gøre et forsøg på at bryde grænsen.
Year update: 2011 blev et rigtig rigtig fint år..... ialt 4787 km, og havde jeg ikke været ude og rejse i 5 uger, var de 5000 km blevet nået - men mon ikke det bliver i 2012 det kommer til at ske. Alt i alt har 2011 været et rigtig godt år, som har budt på nogle fine resultater, men vigtigst af alt har jeg ikke været skadet - alt jeg har døjet med er nogle enkelte perioder med ømhed og irritationer. Eneste skuffelse var Hamborg marathon hvor jeg havde sat næsen op efter at bryde 2.40 grænsen - hvilket mine resultater forinden havde indikeret at jeg kunne - meeennnnn det var en frygtelig varm omgang der nede og jeg gik lidt ned til sidste, men på trods af tiden som var en smugle for langsom var det som altid en kæmpe oplevelse... elsker at løbe i Tyskland :-) Tidsmæssigt fik jeg taget revance 4 mdr senere i Odense hvor jeg omvendt løb et par minutter hurtigere end jeg havde turde håbe på - og oven i købet blev danskmester i min aldersklasse 25 - 29år og samlet blev 4'er i DM sammenhæng kun sølle 6 sekunder fra en bronze medalje. Herudover har jeg haft nogle andre super fede løbe oplevelser til blandet andet lillebælt, Audi challenge, Hinnerup løbet, Århus løbet og Randers løbet....
Jeg håber og satser på at 2012 bliver lige så godt og resultaterne bliver endnu bedre, kan jeg holde mig skadesfri - håber jeg på at kunne gøre mit første attentat på 2.30 grænsen til september/oktober alt efter hvilket løb jeg vælger. fortsætter den gode træning jeg har haft de sidste par måneder, håber jeg at kunne komme ned på 2.33.59 til april i Hamborg.... men nu får vi og se. Ellers vil jeg blot ønske jer alle et fremragende godt nytår......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar