søndag den 16. marts 2014

Dupont 5 km konkurrence

Fysisk: Kl. 10.00, 23 km (5 km konkurrence)
Generelt: Jeg havde valgt at henligge dagens træning tilk Dupoont 5 km motions løb. Opvarmede 10 km hvor jeg noget af vejen havde selskab af min ven Mikkel Andresen. Herefter stod den på 5 km ben hård tempo tur - som nok endte med at blive løbet lidt hurtigere end beregnet, Hvilket nok skyldes at jeg de første par kilometer lå i læ af Mikkel Kleis, han stak herefter af fra mig.... hvorefter jeg resten af vejen lå og jagtede Aladin Bouhania som sædvanligvis ligge knald hårdt fra land og herefter går lidt ned. det lykkedes mig at hente ham med 500 meter til mål - men han nappede mig dog i spurten... men hvad kan man også forvente når man er oppe mod en af danmarks bedste 800 meter løbere. Jeg kom ind i tiden 15.46 minut hvilket giver et tempo sniot på 3.09 m/km, hvilket er nøjagtig samme tempo jeg holdte forige søndag til DM10 km..... Så jeg var mere end tilfreds taget i betragtning af at det blæste en del der ude og løbet rundede en uge af som har budt på 170 km. Alt i alt en glirende dag og uge som endte godt efter en træls start på ugen med problemer med baglåret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar