torsdag den 6. marts 2014

Træning 6 februar 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 09.30, 14 km km (interval)
Generelt: Havde her til formiddag aftalt en løbe date med Jonas Berg fra Horsens, Jeg havde været på arbejde hele siden igår pg havde planlagt et formiddags pas ned omkring Bygholm sø umiddelbart efter jeg fik fri. Vi mødtes kl 09.30, hvorefter vi løb 6 km opvarmning, herefter løb vi efter et par korte stigningsløb 3x1000 meter med 2 minutters pause. Jeg havde følgende tider på intervallerne 3.05, 3.07 og 3.06. en anelse hurtigere end beregnet... men synes det var lidt svært at vurdere hvor hurtigt jeg skulle lige ud da ruten ikke var hundrede procent flad og havde små hældninger. Vi afsluttede med 5 km afjog i lidt over 4.00 tempo. Alt i alt et rigtig godt trænings pas hvor jeg var fint løbende - og herudover var det fedt med lidt hyggeligt og lokal kendt selskab, hvor vi fik sludret en helt masse løb :-) GOD TRÆNING
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.45, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her til eftermiddag hjemme i Skejby, Løb blot en rolig tur i tempo 4.16 m/km. Intet specietl at bemærke til dette pas. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar