lørdag den 1. marts 2014

Træning 1. marts 2014

Formiddag
Fysisk: kl. 09.40, 23 km (interval)
Generelt: Efter at have fået fri på mit lille bi-job, kørte jeg ud på fængslet for at træne.... havde desvær kun fået pakket singlette og shorts i tasken - det var ellers perfekt vejr til at træne interval nede ved Bygholm sø. Meeeeeennnnn stadig for koldt til sommertøjet :-) Så dagens intervaller blev løbet på bånd, startede ud med 12 km opvarmning med progressiv afslutning, herefter løb jeg 4 x 2km med 1½ minuts pause imellem, tiderne på intervallerne blev 6.18 - 6.18 - 6.14 - 6.10. Afsluttede passet med en rolig gang afjog. Jeg var mega godt løbende i dag... så kan det vist ikke siges mere klart :-)
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 9 km (restitution)
Generelt: Løb et stille og roligt restitutions pas da jeg fik fri fra jobs. Det blev til 9 km i snit 4.29 m/km, var gansk tung i stængerne - så det var tiltrængt med lidt halv langsomt jog. Ellers alt i alt en glimrende trænings dag. I morgen kommer kun til at byde på en kort restitutions tur for lige at runde ugen af. herefter står den på nedtrapning frem mod næste søndag konkurrence i København til DM 10 km landevej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar