tirsdag den 11. marts 2014

Træning 11. marts 2014

Morgen
Fysisk: kl. 05.40, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en stille og rolig morgentur på båndet nede i fængslet inden jeg skulle løbe, da jeg havde overnattet her nede. De 12 km blev snittet i tempo 4.18 m/km. Var ok løbende - dog træt.
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 15 km (Tempo)
Generelt: Aftenens pas blev ligeledes løbet på bånd, umiddelbart efter jeg havde fået fri. Startede ud med 7 km rolig opvarmning hvorefter jeg løb 2x2 km tempo adskilt af 500 meter "pause løb". de to tempo ryk blev løbet i halvmarathon tempo (3.15 m/km). Tempoet føltes fint..... Men benene er slidte efter i søndags, skal vist være lidt obs de kommende dage, specielt mit ene baglår spændte godt op til sidst i aftenens pas og specielt under afjogningen. planen var ellers 3x2000 meter - men valgte at være lidt fornuftig og droppe den sidste :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar