torsdag den 20. marts 2014

Træning 20 marts 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 09.00, 20 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her til formiddag nede i Horsens, hvor jeg havde en løbe date med Jonas Berg umiddelbart efter at jeg havde fået fri fra job. Vi startede hjemme fra Jonas af og løb en medium langtur ud af Bollerstien igennem et fantastisk lækkert terræn i Klokkedal skov og Bollerskov.... Det blev i alt til 20 km i snit 4.14 m/km, vi løb lidt hurtigere på sidste halvdel en første. Super lækker tur i godt selskab.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 17.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hjemme hos mine forældre i Trige, da de havde inviteret på aftensmad så jeg kunne vise min ny indkøbte bil frem :-D Det blev til 10 km på må og få der ude i snit 4.15 m/km..... Var en lille smugle træt så kilometerne skulle bare overståes så jeg kunne få lidt mængde i bogen. I morgen kommer til at minde meget om i dag, nemlig 2 rolige ture.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar