onsdag den 12. marts 2014

Træning 12. marts 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.45, 22 km (varighedsløb)
Generelt:  Løb her til formiddag en stille og rolig medium langtur, i nok det hidtil bedste vejr i år 2014.... Det var intet mindre end fantastisk!!!!!! Jeg var ikke sindsygt godt løbende, da jeg døjer lidt med mit højre baglår som er godt spændt op, og musklen trækker hele vejen op igennem baglåret op til ballen :-( Jeg valgte derfor at løbe stille og roligt i snit 4.22 m/km.
Aften
Fysisk: kl. 22.10, 9 km (varighedsløb)
Generelt: Efter at jeg havde fået fri fra jobs, kørte jeg indtil Horsens og mødtes med Jonas Berg, som jeg her i eftermiddags havde aftalt at løbe en rolig kort tur med. Vi løb en stille og rolig tur ud for enden af Boller stien og retur igen. Fint og hyggeligt træning pas, hvor vi snakkede lidt løb.... Baglåret var ikke meget bedre end i formiddags. Havde egentlig planlagt interval træning i morgen.... men af hensyn til bentøjet må jeg nok droppe det og blot løbe lidt roligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar