tirsdag den 3. november 2015

Træning 2. november 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 05.20, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Løb hertil morgen en rolig tur i snit 4.29 m/km nede i fængslet på båndet hvor jeg havde overnattet, da jeg skulle på jobs. Var ganske fint løbende trods tidspunktet.
Eftermiddag
Fysisk: kl 15.00, 10 km (progressiv tempo tur)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet inde i Fit & sund i Horsens, jeg var på vagt ude ved de små "banditter" hertil eftermiddag, her fik jeg lokket en af drengene med ind og træne - så det var jo skønt. De 10 km blev løbet progressivt fra 4.29 til 3.10 tempo, samlet blev de 10 km snittet i 3.57 m/km. Jeg var generelt rigtig fint og letløbende..... og havde i hvert fald 4 km til slut hvor jeg løb sub marathon tempo.
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Efter at jeg havde fået fri kørte jeg ud i fængslet og nappede en kort tur mere på båndet, da jeg alligevel skulle overnatte her nede. løb yderelig 8 km i snit 4.29 m/km. Alt i alt en glimrende trænings dag på en dag som samtidig har fyldt i arbejdskalenderen. 3 pas og herunder med en lettere tempotur.... er jeg squ godt tilfreds med :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar