torsdag den 5. november 2015

Træning 5 november 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 07.10, 15 km (restitution)
Generelt: Løb hertil morgen en rolig tur i snit 4.37 m/km nede i fængslet på båndet efter at jeg havde fået fri fra nattevagt, og inden jeg skulle kører hele den lange vej hjem til Nordjylland. Var ganske fint løbende og valgte bevidst at holde tempoet helt nede, for lige at give kroppen en chance for at følge med her i starten hvor jeg skruer op for mængden igen.
Eftermiddag
Fysisk: kl 16.00, 14 km (progressiv tempo tur)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet  hjemme i Strandby, imens Lucas var til floorball. Løb en tur udover markerne og landevejene i omegnen af Elling og Strandby. Var ganske ganske fint og letløbende, og efter de første to langsomme opvarmnings kilometer skruede jeg stille og roligt op for tempoet - samlet blev de 14 km snittet i 3.59 m/km. Jeg startede ud i 4.45 tempo og sluttede i 3.35 m/km, så altså en let progressiv tempo tur. Alt i alt en glimrende trænings dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar