tirsdag den 15. februar 2011

Træning 15. Februar 2011

Fysisk: kl. 14.00, 24 km på dagen (Progressiv tempo udholdenhed)

Generelt: Dagens pas var rykket inden døren, for vejret udenfor er da lige til at lukke op og skide i, faneme ikke særlig optimalt med hård blæst, sne og kulde når man vil ud og lufte løbefutterne. men så er det sku i grunden ganske heldigt at man er så priviligeret og have muligheden for at træne inden døre :-)

Dagens pas blev løbet som en progressiv tempo udholdenheds tur på 24 km, tempoet steg støt fra 14 kmt og op til 16 kmt. en ganske fin tur og de 16 kmt jeg holdte de sidste knap 20 min gik ganske "nemt" så grundformen må siges at være retur, og nu ser jeg virkelig frem til at skærpe den hen over de næste 3 - 4 måneder :-)

2 kommentarer:

  1. Hold da op.. 24 km på løbebånd, men jeg forstå godt at du valgte at løbe indendørs med det vintervejr vi har lige nu.
    Vh Gitte

    SvarSlet
  2. Ha ha... ja det er sku lidt langt på et bånd - men stadig langt op til min rekord på 35 km :-)modsat mange andre synes jeg faktisk rigtig godt om at løbe indendøre om det er fjernsynet og varmen som gør forskellen, skal jeg ikke sige.....

    SvarSlet