fredag den 18. februar 2011

Træning 18. Februar 2011

Fysisk: kl. 05.40, 6 km på dagen (Restitutions træning)

Generelt: Så skal jeg da ellers lige love for at B-mennesket var kommet på morgen "arbejde". Grundet at jeg skal på weekend tur umiddelbart efter arbejde, måtte jeg hellere få overstået dagens tur fra morgenstunden, jeg skulle kun løbe 6 km i følge programmet så det var til at overskue. løb passet på løbebåndet nede i personalehuset på arbejde, da jeg havde overnattet der. Trods lidt morgen træthed og en morgen knagende krop gik det ganske fint, løb de 6 km med 14 kmt.
Morgen træning bliver nok aldrig min favorit, men der er ingen tvivl om, at hvis jeg i fremtiden skal til at træne 2 x dagligt vil det være uundgåeligt med disse morgen pas - men tror at hvis de primært bliver brugt som korte restituerings ture, så skal jeg nok vende mig til det på et tidspunkt, det værste er trodsalt at komme ud af sengen og få løbetøjet på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar