torsdag den 10. november 2011

Træning 10. November 2011

Fysisk: kl. 15.00, 27 km på dagen (lang udholdenhed)
Generelt: Blev løbet på bånd inde i varmen :-) de 27 km blev alle løbet med 15 kmt og det gik virkelig godt, jeg følte stort overskud hele vejen igennem, næsten i hvert fald...... haha. det var vist kun de sidste par kilometer jeg begyndte at blive lidt træt. men alt i alt gik det virkelig godt og personligt er jeg virkelig motiveret og positivt indstillet for fremtiden, specielt set i lyset af at jeg kan holde det tempo så længe, her kun 1½ uge inde i vintertræningen og så oven i købet med lav puls og stort overskud. det var dog ikke meningen at jeg skulle løbe så langt i dag - men har været nødsaget til at slå 2 trænings pas sammen for at få uge mængden i bogen, da jeg allerede på nuværende tidspunkt kan forudse, at jeg ikke kommer til at træne lørdag - da jeg skal på knejte druk tur med en masse kollegaer hele weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar