lørdag den 19. november 2011

Træning 19. November 2011

Fysisk: kl. 11.30, 26 km (udholdenhed inkl. tempo)
Generelt: Dagens pas blev løbet på bånd efter jeg var stået lidt sent op og havde spist den obligatoriske portion havregryn med rigeligt sukker. Jeg var inden træningen lidt nervøs for hvordan mit underben ville reagere på dagens belastning. men det gik rigtig godt - utroligt hvad en god nattesøvn kan gøre for restitutionen..... De første 15 km blev løbet stille og roligt med 14 kmt, hvorefter jeg løb de næste 10 km med et snit på 3.45 m/km, inden den sidste kilometer blev brugt som afjog. I alt blev det til 26 km med indlagte 10 km tempo løb.... generelt gik det virkelig godt i dag, og jeg mærkede intet til mit venstre underben :-) Glæder mig i øvrigt rigtig meget til næste uge, da jeg kommer til at bryde endnu en grænse..... nemlig 4000 km ind til videre i år..... haha er faktisk lidt stolt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar