tirsdag den 22. november 2011

Træning 22. November 2011

Eftermiddag

Fysisk: kl. 15.00, 15 km (Rolig varighedsløb)

Generelt: Dagens første pas, blev løbet en anelse senere en planlagt. men gik kold på sofaen i aftes og væltede i seng i søvn på et ubestemt tidspunkt.... Så fik ikke sat noget vækkeur, ups. Så jeg valgte så lige at sover til kl. 14.00 idag - må godt nok have været træt og i søvn underskud, for er ikke vågnet på et eneste tidspunkt. men efter lige at have spist noget morgenmad fik jeg slæbt mig afsted. første pas bød på en rolig tur rundt om engsøen.... løb i 67 minutter så har nok ca løbet 15 km - siger min fart fornemmelse mig i hvert fald :-)

Aften

Fysisk: kl. 21.45, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her sidst på aftenen, efter at have hjulpet min søster og svoger i deres nye hus, de har købt noget gammel gammel skidt, så det er nok ikke sidste gang jeg kommer til at give et nap med der... men hva fannn det er sku egentlig meget hyggeligt. Aftenens træning bød på 16 km mængde, disse blev løbet indendøre på bånd. alle 16 km blev løbet med 15 kmt, så der var ok fart på - træningen gik faktisk ganske glimrende, eftersom der kun var gået 5 timer siden sidste pas. I alt er det blev til 31 km i dag.... så det er jo ganske glimrende, i morgen skulle jeg gerne nå 26 km inden jeg i morgen eftermiddag flytter 3-4 dage ned i stf. Østjylland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar