fredag den 18. november 2011

Træning 18. November 2011

Morgen

Fysisk: Kl. 05.30, 10 km (Rolig morgen løb)

Generelt: En lille rolig morgen tur på fængslets løbebånd inden jeg skulle jobbe, de 10 km blev alle løbet med 14 kmt. træningen gik ok.

Aften

Fysisk: Kl. 22.30, 7 km løb og 35 min Cross trainer

Generelt: Aftenens pas blev løbet efter arbejde, på båndet hjemme i århus. Skulle egentlig have løbet 15 km, men efter de første 7 km, som var gået ganske fint, fik jeg pludselig meget ondt i mit venstre underben, det føltes som en god gang overbelastning som var på vej.... så jeg valgte at afbryde og fortsætte på Crosstraineren for at skåne bentøjet lidt. Jeg nappede derfor 35 minutter på denne, så rent tidsmæssigt ville aftenens træning have svaret til et 15 km pas. Så alt i alt er jeg fint tilfreds med dagens træning. I morgen skal jeg efter planen ud på en 26 km langtur.... jeg planlægger at ligge ud på løbebåndet og se hvordan det går - får jeg ondt hopper jeg på cross traineren igen resten af tiden ligesom i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar