tirsdag den 14. januar 2014

Træning 14. januar 2014

Morgen
Fysisk: kl. 09.00, 20 km (inkl. let tempo)
Generelt: Tog her til morgen ned i centeret for at træne dagens første pas, da jeg alligevel skulle til tandlæge der nede. startede roligt ud og løb de første 9 km i snit 4.25 m/km. herefter skruede jeg stille og roligt op for farten de sidste 11 km... farten blev øget med 0,4 kmt for hver kilometer, hvilket betød den sidste kilometer blev løbet i 3.25 tempo. Var ganske udemærket og letløbende da jeg første lige havde fået løbet søvnen ud af øjnene. godt trænings pas..... hvor det samlede snit blev 4.01 m/km.
Aften
Fysisk: kl. 17.00, 13 km (varighedsløb)
Generelt:  Dagens andet pas blev løbet hertil aften, havde lige som igår en løbe date med min ven Mikkel.... Det er virkelig fedt at kunne løbe sammen med ham, nu når jeg den seneste tid har "droppet" træningen med 1900 ML. grunden til at jeg har droppet dette.... er at min grundtræning ikke helt hamonere pisse godt med de hård interval pas som er på programmet der ude. MEN satser på at starte op der ude igen inden så længe når jeg er færdig med det her kilometer garv :-) Aftenens pas var rute mæssigt næsten identisk med igår, tempoet dog en anelse højere da føret var meget bedre, snittet blev for mit vedkommende 4.20 m/km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar