fredag den 31. januar 2014

Træning 31. januar 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 07.10, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Lige som igår blev morgenturen løbet på bånd efter at jeg havde fået fri fra nattevagt, de 12 km blev snittet i 4.08 m/km. Jeg var ganske udmærket løbende dog en anelse tung i stængerne. Ikke så meget andet at berette om dette træningspas.
Eftermiddag

Fysisk: Kl. 13.40, 10 km (Tempo)
Generelt: Dagens andet pas blev igen igen igen løbet på bånd, har sovet her nede i fængslet da jeg skulle møde på jobs igen her til eftermiddag. Efter 5 km progressiv opvarmning løb jeg 5 km tempo løb i snit 3.15 m/km. Jeg var ganske fint løbende da jeg lige fik den værste søvn ud af stængerne. Dette pas rundede denne uge af.... en uge der slutter lidt tidligere end normalt - hvilket skyldes at jeg kører til Østrig i morgen på skiferie sammen med nogle venner. Den kommende uge kommer altså til at stå i restitutionens tegn rent løbemæssigt.... om det blir til 40 eller 80 kilometer lader jeg tiden og lysten vise.
Denne uge har budt på 150 km som samlet er blevet futtet i 4.01 m/km. det er lykkedes mig at få presset mine 4 ugentlige kvalitets pas ind på de blot 5 dage - ikke helt optimalt, men det er dog gået fint og jeg har haft godt med fart på. Herudover er sidste pas for januar månede overstået.... hvilket har resulteret i en ny måneds mængde rekord på 782 km hvilket svare til 25,2 km hver dag i snit :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar