søndag den 26. januar 2014

Træning 26. januar 2014

Fysisk:  kl. 11.00, 12 km (5km konkurrence)
Generelt: Dagens træning var henlagt til 1 runde af Dupont løbene, hvor jeg ville deltage på 5 km, og så bruge det som en hård tempotur. Efter en opvamrning på 5 km i godt selskab startede løbet. De første 3 km lagde jeg mig blot bag 2 andre ukendte løbere som lå i omkring 3.15 tempo. Herefter øgede jeg kraftigt ved 3 km mærket hvilket resulterede i, at de blev sat med det samme. Jeg kunne herfra løbe den kontrolleret hjem. Min tid blev 16.05 (3.13 m/km) hvilket jeg er godt tilfreds med..... Jeg løb kontrolleret det meste af vejen og var ikke presset på noget tidspunkt, og havde vi været foruden lidt forviring omkring ruten ved 2,5 km var jeg også kommet sub 16.... lidt kritik til aarhus Motion for at cykel vejviseren foran feltet IKKE kendte ruten, Jeg måtte flere gange fortælle hvilken vej vi skulle :-/ ellers et godt arrangement og en rigtig god gang træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar