tirsdag den 21. januar 2014

Træning 21. januar 2014

Fysisk: kl. 16.50, 20 km (Varighedsløb + VO2 max)
Generelt: Wuhuuuuuu..... så fik jeg mig endelig taget sammen til at komme til 1900 ML træning sammen med de andre drenge. Der skal til at fart på min træning - så det er godt jeg kan komme ud og blive presset lidt af de andre fart djævler :-) Grundet weekendens DM kort cross var det et relativt nemt pas i dag..... 5 x 2 minutter plus lidt kortere opvarmning og afjog. grundet dette kørte jeg lidt tidligere der ud for at løbe en Pre-opvarmning. vurderede at 5x2 minutter var ok set i forhold til at det er mit første fart pas i mange mange måneder. Jeg opvarmede selv 6 km inden de 6 km opvarmning sammen med dregene. herefter fik jeg samlet tilbagelagt 3.4 km på de 10 minutters interval - hvilket giver et snit på 2.57 m/km. Jeg var virkelig godt løbende.... og hold op vor er det rart at mærke at jeg stadig har noget fart i benene trods de mange måneder med kilometer garv. Jeg er i hvert fald optimist for de kommende måneder...... alt i alt blev det til 20 km til dagens træning, ganske som planlagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar