torsdag den 9. januar 2014

Træning 9. januar 2014

Formiddag
Fysisk: kl. 11.00, 7 km (restitution)
Generelt: Løb en stille og rolig kort restitutionstur her til formiddag ganske kort tid efter jeg var stået op. Løb blot en runde omkring Mollerup skov her i Skejby. Det blev til 7 km i snit 4.34 m/km. Vejret var vådt og blæsende.... så det var ikke en af de ture man bare har lyst til skal fortsætte i evigheder.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 15.45, 22 km (Varighedsløb)
Generelt: Efter at have været til job samtale i Horsens på et bosted for vanskelige unge knægte... kørte jeg retur til Århus og nappede dagens andet pas på bånd. Magter virkelig ikke det skod vejr der er i øjeblikket. Det blev i alt til 22 km i snit 4.09 m/km. Indlagde 5 km let tempo løb (3.35 m/km) tilslut på træningspasset. Var ok løbende.... dog uden det sindsyge store overskud, de mange kilometer i øjeblikket er hård kost for min magre krop :-) meeennnnn nu vare det heller ikke længe før min grundtræningsperiode er slut.... 10 dage tilbage!!! så sætter jeg mængden lidt ned igen og begynder at fokusere lidt mere på noget specifikt 10k og ½ marathon træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar