søndag den 19. januar 2014

Træning 19. januar 2014

Morgen
Fysisk: kl. 10.15, 8 km (restitution)
Generelt: 5 minutter efter jeg var stået op var jeg i løbe skoene, havde lidt travlt da jeg skulle være til familie fødselsdag kl. 12. Det blev til 8 km i snit 4.41 m/km..... hvilket tildels skyldes et latterligt træls blæsevejr - og ikke mindst nogle meget trætte ben efter gårs aftens hård tempo pas..... så det var dejligt og tiltrængt med en yderst rolig tur. umiddelbart var de 8 km mere end rigeligt til at nå op på planen om de 190 km for ugen.... men samtidig havde jeg inderst inde nok besluttet mig for at jeg ville løbe en ekstre tur til aften. udelukkene med henblik på at "slå" min 1 år gamle uge mængde rekord som tidligere lød på 203 km.
Aften
Fysisk: kl. 17.50, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Da benene havde det ganske fornuftigt da jeg skulle hjem fra fødselsdagen her sidst på eftermiddagen - besluttede jeg mig endeligt for at gå efter en ny uge rekord. Da jeg ikke magtede at skulle løbe endnu en tur og for hundretusinde gang på den samme rute ude hos mine forældre i Trige. valgte jeg at parkere bilen i vejkante halvvejs på vej hjem fra min søster. Dette betød at dagens andet pas blev løbet i nye og uvante omgivelse omkring Sabro. Vejret var om nogen endnu mere blæsende end i morges... så det var ikke synderligt godt løbevejr. Men det blev da til 12 km i snit 4.12 m/km...... Dette betød at min nye uge mængde rekord nu lyder på 205 km!!!!! De 205 km er samlet blevet løbet i snit 4.11 m/km, har dog haft i alt omkring 30-35 km i 3.30 m/km eller hurtigere tempo.... alt dette har været fordelt på 13 trænings pas :-) SOV GODT...... Det kommer jeg helt sikkert til :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar