fredag den 24. januar 2014

Træning 23. januar 2014

Morgen
Fysisk: kl. 05.45, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbere her til morgen inden jeg skulle på arbejde, var gået tidligt i seng igår så var faktisk ok frisk da vækkeuret ringede kl. 04.40. Kørte herefter ned i fængslet for at løbe en tur på bånd. Startede ud i 4.08 tempo og sluttede i 3.30 m/km. Det samlede snit for trænings passet blev 3.57 m/km, Jeg var ganske godt løbende hele vejen igennem.....
Aften
Fysisk: kl. 21.40, 17 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på båndet nede i fængslet efter jeg havde fået fri. startede med 6 km opvarmning i snit 4.01 m/km Herefter løb jeg 4x1500 meter med 2 minutters pause, alle intervallerne blev løbet i tempo 3.10 m/km. afsluttede med lidt hurtig afjog i 4.00 tempo. Alt i alt et glimrende pas hvor jeg var ok løbende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar