onsdag den 29. januar 2014

Træning 29. januar 2014

Formiddag
Fysisk: kl. 09.50, 25 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på bånd nede i centeret, De 25 km blev løbet i snit 4.01 m/km. Jeg lagde stille og roligt ud i 4.20 tempo de første 10 km herefter skruede jeg op for tempoet og sluttede i 3.30 m/km. Jeg var ganske ganske fint løbende taget gårsdagens tempo pas i betragtning.
Aften
Fysisk: kl. 18.00, 12 km (Restitution)
Generelt: Løb her til aften en stille og rolig tur med Mikkel, vejret og føret var MEGET skidt.... så tempoet var roligt. Følte mig faktisk rigtig godt løbende og da jeg kom hjem var jeg overbevist om at vi havde løbet hurtigere end de 4.31m/km som mit ur vist - sååån kan man blive snydt nogle gange. Ellers god tur i et forfærdeligt vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar