torsdag den 30. januar 2014

Træning 30. januar 2014

Morgen
Fysisk: kl. 07.10, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første tur efter at jeg havde fået fri fra job. Var egentlig frisk nok - men da min ene fod har været øm og "stiv" siden igår aftes valgte jeg at løbe helt roiligt i tempo 4.27 m/km. Det hjalp at få gang i den og få den varmet op. tror det skyldes at jeg har løbet og spændt i den igår da jeg løb rundt i sne og is. Alt i alt ok morgen pas.....
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 17 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Eftermiddagens pas blev løbet på bånd, foden var ok igen. Startede med at opvarme 6 km i snit 3.52 m/km. herefter løb jeg 3x2000 meter + 2 x 1000 meter med 3 minutters pause, Tempoet på intervallerne var 3.10 på de første og 3.00 på de sidste 2. Jeg var ganske fint løbende og føler mig i rigtig rigtig god form pt..... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar