lørdag den 18. januar 2014

Træning 18. januar 2014

Morgen
Fysisk: kl. 06.30, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Efter endnu en nat med for lidt søvn pga arbejde, ringede vækkeuret og dikterede 12 km roligt varighedsløb. De 12 km blev løbet på båndet nede i fængslet i snit 4.26 m/km. Var bedre løbende end igår aftes... dog træt i stængerne. satser på en dag med røven i kontorstolen så jeg kan få 6-8 km let tempo indlagt i aftenens træningspas når jeg har fri.
Aften
Fysisk: kl. 22.10, 18 km (inkl tempo)
Generelt: Efter endnu en lang dag på jobs - løb jeg dagens andet pas på båndet nede i fængslet. Det blev til 18 km i det hele.... lidt længere end planlagt - men var ganske fint løbende. Det blev til 18 km i alt inkl 10 km i 3.30 m/km. Det samlede snit for træningspasset blev 3.46 m/km. Nu mangler jeg blot 5 km i morgen for at nå mit uge mål om 190 km. hvis jeg er godt løbende i morgen vil jeg ikke afvise at jeg napper en ekstre rolig tur.... bare lige for at nå 200 grænsen for sjovs skyld og narestreger og fordi jeg kan :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar