onsdag den 8. januar 2014

Træning 8. januar 2014

Morgen
Fysisk: kl. 05.25, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Stod her til morgen op længe før nat var blevet til morgen.... vækkeruret ringede kl. 04.30, og 04.40 sad jeg i bilen på vej mod Horsens. Havde besluttet mig for at stå op også kører ned i spjældet og træne en times tid på båndet inden jeg skulle møde. Det blev i alt til 16 km i snit 4.07 m/km. passet blev løbet progressivt og jeg sluttede af i 3.45 tempo de sidste par kilometer. Alt i alt var jeg rigtig godt løbende trods tidspunktet, minimal søvn og et hårtdt pas igår. 
Aften
Fysisk: kl. 21.40, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Næsten en tro kopi af morgenens pas.... holdte dog tempoet nede hele vejen, da jeg var en anelse træt og brugt i både krop og ben. Det blev i alt til 16 km i snit 4.17 m/km. Samlet 32 km på dagen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar