tirsdag den 2. juni 2015

Træning 1. juni 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 06.30, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur blev lø'bet hertil morgen, og bød på min sædvanlige morgentur ind omkring Risskoven. Var til at starte på rigtig godt løbende og havde nogle kilometer et godt styk under 4.00 tempo, men pludselig fik jeg problemer med mit venstre baglår og den nederste del af ryggen. Dette betød at jeg satte farten ret så meget ned resten af vejen, samlet kom jeg hjem i snit 4.22 m/km
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.30, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet nede i skanderborg omkring gammel Ry, da jeg skulle på kursus der nede. kunne lige nå et hurtigt eftermiddags pas inden aftensmaden. De 8 km blev snittet i 3.57 m/km. løb den første km på 4.20 og ellers resten i 3.50 m/km i snit. Var betydeligt bedre løbende end i morges.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar