tirsdag den 2. juni 2015

træning 2. juni 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 07.30, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev også løbet nede i skanderborg området, da vi havde overnattet på kursus stedet og skulle fortsætte i dag. De 11 km blev snittet i 4.35 m/km, Var fint løbende de første 5 km, herefter fik jeg de samme problemer som igår - holdte fint samme tempo, men måtte lige stoppe op og strække ud på et tidspunkt.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 17.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet oppe i Strandby i nordjylland, da jeg kørte der op efter jeg havde fået fri. Var igen betydeligt bedre løbende end i morges, men dog stadig lidt øm og spændt i mit venstre ben de sidste par kilometer, hvor jeg blev nødtil at sætte tempoet ned. De 10 km blev snitte i 4.21 m/km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar