tirsdag den 9. juni 2015

Træning 9. juni 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 05.45, 8 km (restitution)
Generelt: Dagens første pas startede hvor jeg sluttede i går, nemlig på båndet nede i fængslet i et yderst roligt tempo. Løb et kort pas inden at jeg skulle møde på jobs igen.... de 8 km blev snittet i tempo 4.40 m/km. Var ok løbende - bortset fra at jeg fik lidt ondt i ryggen igen de sidst par minutter.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.30, 15 km (tempo)
Generelt: Dagens andet pas blev ligeledes løbet på båndet her nede i fængslet, havde lige et par timers "pause" her til eftermiddag inden jeg skulle møde ind igen og dække lidt ekstre vagt. Efter 7 km rolig opvarmning hamrede jeg en tempo tur i snit 3.19 m/km, jeg løb 3.20 tempo de første 5 kilometer hvorefter jeg øgede de sidste par kilometer. Var alt i alt rigtig rigtig godt løbende og tempoet føltes easy :-)  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar