fredag den 12. juni 2015

Træning 12. juni 2015

Morgen
Fysisk: kl. 05.50, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her til morgen inden at jeg skulle på jobs i fængslet. Det blev blot til en rolig tur i tempo 4.29 m/km, hvor det eneste for mig handlede om at gennemføre uden problemer med ryggen - hvilket gik nogenlunde, havde en snert tilslut på passet, men intet som de seneste par dage.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 11 km (interval)
Generelt: Endelig havde min bedste ven Mikkel og jeg fundet tid til at løbe et træningspas sammen, vi løb 5 km rolig opvarmning hvor vi sluttede på Vejlby stadion, som her igennem vinteren har fået lagt en dejlig ny atletik bane. Her løb vi et fælles pas bestående af 10x400 meter + 5x200 meter, alle med 1 minuts pause. De enkelte interval tider har jeg ikke da jeg blot lod uret kører med autopause. mine kilometer tider blev 2.59, 2.55, 2.53, 2.51 og 2.52.... Så alt i alt et glimrende pas og faktisk mit hurtigst løbende trænings pas i lang lang tid. Det gik super godt og havde ingen problemer med ryggen. FEDT trænings pas i super lækkert vejr og i godt selskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar