fredag den 25. december 2015

Træning 25. december 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 10.30, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev lige som i går løbet hjemme i Trige hos mine forældre, efter 10 km varighedsløb som jeg afsluttede med 10 bakke sprinter samlede jeg Vibsen op der hjemme og af joggede yderlig 6 km sammen med hende. Vellykket pas hvor jeg fik det ud af det som var meningen... altså lidt teknik og styrke løb.
Aften
Fysisk: Kl. 20.00, 22 km (varighedsløb)
Generelt: Efter aftensmaden kørte jeg til Horsens og nappede dagens andet pas på båndet der nede, da jeg skulle på nattevagt i fængslet. Startede passet ud i 4.24 tempo, og øgede herefter farten langsomt hen af vejen indtil jeg sluttede i 3.40 tempo på den sidste kilometer, samlet blev de 22 km snittet i 4.13 m/km. Var generelt glimrende løbene hele vejen, så samlet set en super træningsdag som har budt på en god mængde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar