mandag den 1. april 2013

Træning 1. April 2013

Formiddag
Fysisk: kl. 10.00, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Første trænings dag i 1. uge af nedtrapningen mod Hamborg og ikke mindst Berlin ½ på søndag. På trods af dette var dagens program ikke just nemt. En stille og rolig formiddags tur blev det til i snit 4.11 m/km, herunder var der indlagt 5 km til Aarhus Fremads Egå Engsø løb, som jeg bare løb som hygge løb.... tror tiden blev omkring 18.30 minut. Nød vejret og fik lige hilst på diverse klub og løbe kammerater.... God træning!!
Aften
Fysisk: Kl. 20.00, 14 km (tærskel intervaller)
Generelt: Som nævnt tidligere.... Så var det bestemt ikke nogen nem trænings dag på trods af nedtrapningen, der stod nemlig lange intervaller på programmet i ½ marathon pace her til aften. Da jeg skulle på nattevagt kørte jeg ned og nappede passet på båndet nede i fængslet. Efter en kort opvarmning løb jeg 3 x 3000 meter i 3.19 m/km tempo og med 2 minutters pause imellem. Pacet er det jeg ligger ud i på søndag - så må vi se hvor langt det rækker :-) Alt i alt 30 km på dagen og med god kvalitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar