lørdag den 27. april 2013

Træning 26. april 2013

Fysisk: Kl. 22.00, 45 minutters (Cross-Training)
Generelt: Beklager at der har været lidt stille her inde det meste af ugen - men som jeg måske har glemt at skrive.... så havde jeg forinden Hamborg marathon allerede besluttet, at jeg som minimum skulle have en uges total løbepause. Hvilket nok var kommet helt automatisk idet jeg siden i søndags har døjet med min ene fod som er rimelig øm på oversiden/indersiden lige der inden fod blir til stortå. Er ikke et sekund i tvivl om at det er rent overbelastning..... så nu må vi se hvornår det er væk igen, tager det i hvert fald stille og roligt og nøjes med lidt alternativ træning her i weekenden. Prøver nok at løbe en kort tur mandag.... men ikke længere end 5-8 kilometer... og vel og mærket kun, hvis foden giver mig lov. Ellers har jeg her i løbet af ugen iøvrigt haft 1 års Endomondo fødselsdag, så i får da lige et par sjove facts om hvad jeg har præsteret i løbet af det år:

Samlet antal workouts:                700
Samlet tid:                                  18d:05t:10m
Samlet distance:                          6381,69 km
Ture rundt om jorden:                 0,159
Ture til månen:                            0,017
Gns. hastighed:                           14,6 km/t
Gns. tempo:                                4m:06s
Kalorier forbrændt:                     469069 kcal
Burgere forbrændt:                      868

Ingen kommentarer:

Send en kommentar