tirsdag den 9. april 2013

Træning 9. April 2013

Fysisk: kl. 22.30, 18 km (Marathon pace intervaller)
Generelt: Efter en lang lang 15 timers vagt, kørte jeg hjem til Århus og nappede dagens pas i træningscenteret. Planen sagde marathon pace intervaller - men var lidt spændt på om benene var friske nok til det - men besluttede at give det en chance og så se hen af vejen om jeg kunne gennemfører passet. Efter at have opvarmet 4 kilometer, løb jeg 3 x 4000 meter med 2 minutters pause. Tempoet på intervallerne skulle være mit marathon pace.... og efter weekendens konkurrence siger diverse beregnere at det er 3.26 m/km, så det var hvad jeg valgte at træne med. da jeg først kom igang gik det rigtig godt..... var overraskende godt løbende, dog kunne jeg godt mærke jeg ikke havde kæmpe overskud, men det får jeg forhåbentlig i og med at friskheden vender tilbage til kroppen oven på i søndags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar