mandag den 8. april 2013

Træning 8. April 2013

InSport/Adidas og Nemprint.dk udstyr
Fysisk: kl. 18.00, 12 km (restitution)
Generelt: Efter at være vendt retur til Århus, stod dagens pas på en omgang let restitution. Havde aftalt med min ven Mikkel at vi skulle jogge en stille og rolig tur, Det blev i alt til 12 km i 4.40 m/km..... Tempoet var umiddelbart langsommere end mit normale restitutions tempo - men vi løb også bare og hyggede os og sludrede. På vejen rundt på dagens tur, løb vi lige forbi en anden af mine venner og hentede noget af mit nye udstyr som har været igennem "reklame trykkeriet". Alt i alt en god tur, hvor jeg stadig var total "høj" oven på gårsdagens løb og oplevelse i Berlin. Der vil enten i dag eller i morgen når tiden er til det, komme en lille Berlin halvmarathon beretning......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar