mandag den 29. april 2013

Træning 29. april 2013

Fysisk: kl. 22.30, 7 km løb + 30 min. croostrainer
Generelt: Så er der gået en uge..... uden så meget som en kilometer løb som planlagt. Har som skrevet gået og haft problemer med min ene fod, så var lidt spændt på hvordan den ville have det når den skulle testes i dag. Efter jeg fik fri fra jobs kørte jeg et smut ned i træningscenteret. Løb her 7 km i snit 4.07 m/km efterfulgt af 30 minutter på crosstraineren. De 7 km gik ok..... foden er dog ikke helt på toppen og kunne godt mærke den - dog ikke mere end at der sagtens kunne løbes på den. Her efterfølgende har jeg dog heller ikke mere ondt i den end før - men kan mærke i det nederste af min venstre lægmuskel at den er godt spændt.... hvilket godt kunne tyde på, at jeg løber og kompensere lidt. Planen er at jeg i denne uge vil forsøge at løbe stille og roligt  udfra hvad benene tillader - dog nok ikke mere end maks 30 - 40 miniutter af gangen. herudover kombinere jeg det nok lidt med noget alternativ træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar