tirsdag den 16. april 2013

Træning 16. april 2013

Fysisk: kl. 15.00, 12 km (MP intervaller)
Generelt: Sidste egentlige kvali pas i denne omgang, efter en lille opvarmning løb jeg 3 x 2000 meter på Skovbakken stadion med 2 minuts pause imellem. Valgte at løbe på stadion da jeg så kunne ramme pacet fuldstændig præcis ved at have mellemtider for hver 200 meter. Målet var at løbe 3.25 m/km tempo, hvilket diverse beregnere siger et mit marathon pace udfra mit løb i Berlin. Intervallerne gik rigtig rigtig fint og jeg ramte tiderne lige i øjet.... 6.50 - 6.50 og 6.49. MEN udfra hvor hårdt det føltes i dag - så er det IKKE mit kommende marathon pace..... så ligger nok lidt mere konservativt ud på søndag og løber 3.28 - 3.30 tempo. Men synes det er svært at spå om - da det i høj grad lige så meget kommer til at afhænge af om jeg finder nogen, at ligge mig i ryggen af, hvilket jeg meget gerne skal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar