onsdag den 3. april 2013

Træning 3. april 2013

Fysisk: kl. 16.00, 20 km (intervaller)
Generelt: Efter at have hentet nyt løbe gear i Insport, skulle jeg lige teste og løbe mine nye marathon futter til, AdiZero Adios 2.... da det er dem jeg har planer om at løbe i på søndag i Berlin og igen om 14 dage i Hamborg. Efter en god lang opvarmning skiftede jeg sko og løb herefter 4-3-2-1000 meter intervaller med 2 minutters pause imellem, intervallerne blev løbet med progressiv fart i henholdsvis 3.28, 3.18, 3.10 og 3.05 m/km. Trænings passet gik rigtig rigtig godt... hvilket nok tildeles skyldes de nye lette race sko :-)
Sponsor: Som nævnt tidligere var jeg i dag nede i InSport og hente nyt Adidas løbe gear, så nu er jeg klar til sommeren!!!! Adidas og Insport dækker delvist de produkter jeg bruger i min træning og til konkurrencer, ligeledes dækker de start udgifter til et udvalg af diverse løb i ind og udland.
Herudover har jeg netop fået Tekstil-tryk.dk  til at dække resten af de udgifter på tøjet som jeg selv har skullet afholde tidligere, dette er mod at de selvfølgelig får visuelt reklame på mit tøj...... Tekstil-tryk.dk er ejet af en af mine venner og hans bror. Deres Fysiske butik findes i Banegårdsgade i Aarhus, men som navnet ligeledes indikere findes de også online, på henholdsvis Tekstil-tryk.dk og Nemprint.dk. Så skal du have lavet et stykke arbejde inden for dette område, kan de varmt anbefales...... De laver det meste i tryk-opgaver herunder blandt andet flyers, plakater, folio, bannere, t-shirts tryk, klistermærker m.v.
Så her fra skal der lyde en ekstra stor tak til både Adidas, InSport og Tekstiltryk.dk..... Med dagens afhentning af løbegejl er min garderobe netop blevet udvidet med følgende:
 
1 x AdiZero Cadence (pig sko til bane)
1 x AdiZero Adios 2 (langdistance race sko)
1 x SuperNova Glide 5 (Mængde sko)
1 x AdiZero shorts
1 x Adizero T-shirt
1 x AdiZero Split Shorts
1 x SuperNova T-shirt
1 x AdiZero Singlette
1 x AdiZero Jakket
 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar