søndag den 14. april 2013

Træning 14. april 2013

Fysisk: kl. 18.00, 15 km (MP tempotur)
Generelt: Løb dagens og ugens sidste pas da jeg fik fri fra arbejde, som jeg skrev igår blev det til 15 km inkl. 10 km i MP (3.26 m/km) midtvejs. Passet gik ganske glimrende og jeg var fint løbende. Dagens træning rundede denne uge af som har budt på i alt 98 km i snit 3.58 m/km. Næste uge bliver total afslapning, regner med omkring 30 - 40 km inden søndag, og kun med lidt MP træning tirsdag..... og nogle korte stigningsløb torsdag.
Føler mig efterhånden klar til snart, at komme et smut til Hamborg og få fyret den af, Har dog i denne uge følt mig en anelse tung i benene, men det tager jeg ikke så tungt for det plejer jeg somregel at gøre i min 2. nedtrapnings uge, herudover har sidste søndags halvmarathon nok også noget af æren herfor..... håber og tror dog på at det ikke får nogen betydning i forhold til friskheden i den kommende weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar