torsdag den 18. april 2013

Træning 18. april 2013

Fysisk: kl. 15.00, 9 km (varighedsløb)
Generelt:  Efter en fridag i går, var det endelig blevet tid til en tur igen.... shit jeg går og bliver restløs i sådan en uge, hvor der ikke skal løbes meget mere end 30 km. Dagens pas blev løbet på bånd og det blev til 9 km i snit 4.00 m/km. Som billedet nok antyder, så er jeg rendt ind i en forkølelse..... En hver løbers mareridt i ugen op til en konkurrence man har trænet mod i så lang tid. det startede stille og rolig i løbet af igår og da jeg vågnede i morges var mit hovede en stor bunke snot..... og hvad gør man så i desperation, man googler da "mirakel kur" mod forkølelse, så mig ned i matas her til middag og købe ekstrat fra en solhat. Håber dælmer det virker..... Lige PT er jeg dog glad for at jeg stadig har 2 hele dage til at komme mig i inden søndag. Er rimelig fortrøstningsfuld idet jeg PT kun er hamrende snottet og der af har en lettere hovedpine.... så altså ingen influenza ligende symptomer med træthed, feber og ondt i led osv osv. Men hvis ellers snottuden når at forsvinde tror jeg på et godt resultat søndag, kroppe ner i hvert fald ved at være frisk og på dagens pas havde jeg kæmpe overskud :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar