fredag den 5. april 2013

træning 5. april 2013

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 8 km (varighedsløb)
Generelt: En stille og rolig tur i snit 4.13 m/km. Har overnattet hos mine forældre da vi skulle kører til Berlin her til morgen. Var fint løbende......
Aften
Fysisk: kl. 17.45, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Velankommet til Berlin løb jeg en lille kort tur i nærheden af vores lejlighed, løb en ud/hjem rute for ikke at fare vild. På vejen tilbage løb jeg 6 x 100 meter stigningsløb for lige at få ordentlig gang i stængerne. Var ganske fint og let løbende....... Dette var sidste trænings pas inden det går løs på søndag!!!!! Målsætningen før søndag hvis ellers vejret er til det er 1.09.59, det bliver i hvert fald det pace jeg ligger ud i - så må vi se hvor længe det holder..... min nyelige PR fra DM 10 km giver en estimeret halvmarathon tid på 1.10.42..... Så gir det en chance og se om jeg ikke kan få knækket den magiske grænse!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar